När ska ni inse att we don’t give a fuck?

Något som stör mig extremt mycket är människor som bloggar om sina barn.
OM SINA JÄVLA FULA, ÄCKLIGA BARN!
Tror de att någon är intresserad av att få veta att t.ex Magda, idag har käkat potatis för första gången någonsin? Alltså, någon som inte kan titulera sig som ”mormor” eller ”farmor” och i och med detta förlorat all sin kritiska tankeverksamhet?

 

Nej. Det kan de väl fanimej inte tro.

 

Barn är ointressanta.
De gör samma sak, dag ut och dag in. Dessutom är de fula. Riktigt fula.
Erkänn, när såg du en riktigt snygg unge sist? En som inte var inkletad i snor och såg ut som Hulken och Courtney Loves länge gömda kärleksbarn?
Barn är endast söta när man har någon slags relation till snormonstret. Det finns därför två små barn som jag tycker om och därmed tycker är söta.
Nej, vänta. Jag gillar faktiskt bara en unge.
Den ungen gillar mig, till skillnad från alla andra ungar på den här planeten så jag kan inte hjälpa att jag älskar honom gränslöst. Men hur mycket jag än älskar lilla Edvin så kan jag för mitt liv inte förstå att någon skulle vara intresserad utav att läsa om hans, något enformiga, dagsvanor. Inte ens jag som bryr mig om honom så extremt mycket skulle orka läsa mer än möjligtvis en vecka.

Taggad , ,

Kommentera

