En normal vecka

Måndag: Fotografering utav lite vänner till ett projekt.
Gå till gynekologen för att skaffa lite mer piller.
Gymma.
Gå till läkaren för att få reda på hur jag skall lösa mitt magsår/min magkatarr. (Vi vet inte ännu. Läkarna i Gråbo suger.)
Skriva som en galning på min uppsats om Samuel Coleridge.
Tisdag: Möte med ett gäng kommunsnubbar ang. en utställning.
Intervjua en snubbe inne i stan som har ett framgångsrikt företag. Kul. Riktigt kul. Nej.
Onsdag: Möte med en chef för ett ålderdomshem jag planerar att följa fotografiskt senare i höst.
Klippa håret på Urban by Björn Axén.
Recensera Sabatons spelning på Trädgår´n
Torsdag: Ha konsultation med min gymtränare för mina framtida träningar.
Låtsas att min uppsats om Samuel Coleridge är färdig.
Gå på Arkadens ”Killkväll” och inhandla fina kläder till billigt pris + festa gratis.
Fredag: Skriva en 15-sidig analys på filmen ”Dead Man Walking”.
Fotografering för Lerums Gymnasiums folder.
Ha en komplett idé ang. projektet ”Mode – problem i världen”. Dessutom skall moodboardet vara färdigt så folk förstår, behöver jag ens säga att jag inte ens har börjat ännu?
Lördag: Gå upp tiiidigt för yoga.
Baka åt min syster som skall ha tjejkväll med sina små vänner.
Besöka farmor och göra ravioli tillsammans.
Gå på GayStraight2Hell och träffa Christian.
Söndag: Låtsas att jag lever.

Icke att förglömma är att lägga till 4 1.40-minuterslektioner på vardera vardag förutom fredag, där det endast är två sådana lektioner. Det vägs upp med lite extra lektioner på torsdagen.
Och jag har säkert glömt ett möte eller två.
Ibland slår det mig att det inte är så jättekonstigt att jag lider utav de åkommor jag lider utav.

Taggad

One thought on “En normal vecka

  1. Viktoria skriver:

    15-sidig analys :O ojoj!

    jag har oxå magkatarr, det jobbigt :/

Kommentera

