Sabaton!

Idag kommer Hansi till Göteborg. Det tycker jag om för jag tycker om Hansi.
Han har med sig bandet Sabaton, som skall spela på Trädgår’n ikväll, samma band som jag skall recensera kvällen till ära.
Tyvärr är Sabaton my cup of tea ungefär lika mycket som det är okej att äta pannkakor med ketchup.
Men det kommer bli intressant att se dem spela.
Vem vet, kanske blir jag bortrövad till the other side denna gång? Kanske, kanske får jag för mig att heavy metal är musik värd att ägna mer än en halv kvart åt?

I övrigt inser jag att jag skall ut på krogen onsdag, torsdag, fredag, lördag och möjligtvis söndag.
Det känns inte hållbart.
Fast jag har lovat människor att dyka upp på diverse tillställningar.
Så det är bara att se glad ut och sova på dagarna!

Taggad , , ,

Kommentera

