Snygga män

Ni får ursäkta mig men jag dras något enormt till serien ”Gossip Girl”.
Ni som inte sett ett enda avsnitt kan ju få veta att den inte alls är så ytlig som man tror att den skall vara. Jag trodde det var skit från början men ändrade mig då jag råkade se en snutt med Chuck Bass.

Och idag hängde Chuck och Dan med varandra.
Chuck avskyr Dan och vice versa.
Anyhow, när jag såg dem tillsammans i en hiss så insåg jag – jag skulle inte tacka nej till en trekant med dem. Nej, jag skulle snarare kidnappa dem för ändamålet.

 

    

Världens snyggaste Ed Westwick (Chuck Bass) och hans motspelare Penn Badgley (Dan Humphrey)

Taggad ,

Kommentera

