Så vart det klippt igen

Idag var jag hos min frisör igen.
Det kändes mycket bra att fixa till håret då jag sist klippte det inför Hultsfredsfestivalen. Ja, om man nu inte räknar mina handikappade försök till att toppa och göra det fint.

Hon var chockerad över hur långt mitt hår har blivit. Tydligen växer det ungefär 3 gånger så snabbt som en normal människas. Så jag har inga belägg för att tro att jag skall bli flintis iallafall.
Skönt.

Min frisör är bäst. Jag tror att jag älskar henne. Hon vet precis vad man vill ha utan att man ens behöver säga det. Vilket passar mig perfekt eftersom jag är inkapabel till att beskriva saker jag vill ha.
Det blir bara flummiga LSD-beskrivningar som jag, tills jag fann henne, trodde att jag var den enda att förstå.

Iallafall, hon heter Andrea Onsén och arbetar på Urban by Björn Axén inne i Åhléns i Göteborg.
För ynka 600 kronor får du en fantastisk klippning, varje gång!
Dessutom spelar de endast jävligt bra musik därinne, sist var det ju The Killers, Babyshambles och The Knife. Idag var det The Cure, Yazoo och New Order. That we like!

 

Så även om jag flyttar till Stockholm så skall jag åka hem till Götet när det blir klippningsdags.
Eller så kidnappar jag henne och låser in henne i min garderob.

Taggad , ,

One thought on “Så vart det klippt igen

  1. Viktoria skriver:

    usch hon som jag brukar klippa mig hos (jag funderar ofta på att byta, men av någon anledning kommer jag mig inte för det bara) klipper ALLTID för mkt….ganska störande

Kommentera

