Du kan aldrig ha för mycket på G

Ibland funderar jag på hur Frej Larsson hinner med sitt speedade liv.

Nu har han gått och hookat up med Simon från Las Palmas och de två tillsammans har skapat bandet ”Far & Son”.
Vilken jävla bandnamn. Jag kan nog komma på hundra anledningar till varför de inte borde heta just så.
Anyhow. Jag gissar på att det kommer komma lite kul musik från herrarna framöver.
Med en stor betoning på ”kul”.

 

 

 

I övrigt känner jag mig glad över den nya Maskinenlåten. Den är riktigt bra. Dock inte lika härligt enerverande och fastklistrande som ‘Alla Som Inte Dansar’.

Taggad , , ,

3 thoughts on “Du kan aldrig ha för mycket på G

  1. Ricochet skriver:

    den ”nya” Maskinenlåten är väl ganska gammal nu? :S

  2. vendelay skriver:

    Jag tror att du tänker på ”Segertåget” och ja, den är verkligen gammal. Jag menar the newnew one , som visserligen inte är offentlig ännu.

  3. notwist skriver:

    Vad är det för fel på Far & Son? Det är ju ett skitbra namn, och deras musik är fan inte ”kul”. CP

Kommentera

