Jag är giftasvillig om detta inhandlas till mig

Titta vad fina saker jag hittat.
Jag förälskade mig djupt i klänningen. Tillsammans med armbandet blir det perfekt.

 

 

 

 

 

 

 

Fast det är inte så perfekt som jag önskar.
Priset som jag kluddat ner i bild är inte i kronor.
Det är i euro.
Jävla skit.

Klänningen är från Temperley London
Armbandet är från Philippe Audibert
Skorna från Jimmy Choo
Likaså väskan är från Jimmy Choo

Så jag kunde ju inte direkt vänta mig ett lägre pris.
Skorna kan jag ju visserligen dissa, ett par likadana finner jag lätt på Din Sko för 200 spänn.

Taggad , ,

Kommentera

