Reklam för fantastiska Sofie

Jag tänkte göra lite reklam nu.
Reklam är nyttigt för oss, iallafall när det är trevlig reklam med vackra ting att se på.
Alltså, min vän Sofie Hallor är blott 19 år men är så fantastisk på att designa hemsidor att jag blir helt lycklig bara av att se hennes nya kreationer.
Hon arbetar på ett litet företag i Linköping och som hon säger själv ”gör mest svenniga uppdrag”.
Hon är mycket besatt utav serien Mighty Boosh, men det är bara gulligt. Jag gissar på att den där serien skapar väldigt mycket inspiration hos henne. Speciellt hennes teckningar har mycket från den serien.
Om ni arbetar med webbdesign så skulle jag tipsa er att röva bort henne och låsa in henne i er garderob, för annars kommer någon annan snubbe sno henne. Och det vill ni inte, det kan jag lova!

                             

Sofies design på den egna bloggen. Den finner ni här.

Nu hoppas jag inte att Sofie blir sur av mitt franka snoende utav hennes bilder.
Hon får slå lite på mig isådanafall.

 

Just nu kan du vinna en design till din egna blogg.
Gå bara in här och berätta varför du vill ha en.

Taggad , ,

One thought on “Reklam för fantastiska Sofie

  1. Ricochet skriver:

    Gratisreklam säger man ju aldrig nej till 😉
    Och gissa vem som lyckats bli veckans blogg på Blogg.se nästa vecka? : D

Kommentera

