The Candy Shop

Jag har en smygande känsla om att man måste vara väldigt störd i huvudet om man väljer att göra en fotobok om godis. Men jag älskar min idé.
Jag har blivit så besatt utav idén nu de senaste veckorna att jag helt enkelt måste genomföra det.

Så på måndag skall jag ringa en jurist och höra mig för lite grann för att kunna förbereda mig inför mitt kommande möte med ett visst godisföretag som (förhoppningsvis) nappar på idén. Annars får jag väl göra boken för mig själv så jag slipper blockas utav denna färgglada tanke.

Modeller behöver jag också, i massor. Hur lurar man ut folk till skogen, där jag har min studio? Hur får man folk, att frivilligt, åka någonstans där de kan bli mördade bakom varje hörn?
Hmm.
Okej, Lerum är inte så illa.
Bara nästan.
Du kan iallafall bli mördad utav alla 40-plusskvinnor som fjantar runt med sitt stavgångspowerwalkande, de kan köra upp en stav i ditt arsle närsomhelst.

Taggad , , ,

2 thoughts on “The Candy Shop

  1. Viktoria skriver:

    låter spännande…hoppas det blir som du har tänkt dig 🙂

  2. Ricochet skriver:

    Är det som projektarbete du gör det, eller är det något eget projekt?

Kommentera

