”Kylig, bättre och ointresserad”

Här skriver jag i min gamla blogg om hur en kille kom fram till mig och berättade för mig hur skräckinjagande jag tydligen ser ut att vara. (Läs gärna, ni får lite mer perspektiv till det här inlägget då.)
Nu, ett par veckor efter den händelsen så skedde det igen.
Eller, det har hänt mig varenda gång jag varit ute på krogen sen dess. Jag misstänker att det är så att det alltid har skett, bara det att jag märkt det först efter denna ärliga och modiga pojk.
Den här gången infriade jag tyvärr den stackars krakens påståenden då jag blev uppriktigt arg över hela skiten.

Men ärligt talat, jag är den mesigaste jävla kvinna som finns. Jag är genomsnäll.
Jag bryr mig, jag är varm och jag talar gärna med dig-
De enda jag vägrar prata med är fula människor. Det innebefattar ju visserligen väldigt många personer och framförallt väldigt många killar.
Snygga killar är lite färre än de fula.

Taggad , ,

Kommentera

