Vackert

Jag är oftast inte så värst förtjust i hypade modeller men fan, det går inte att motstå Agyness Deyn’s charm.
Dock har jag lite lätt svårt att förstå att hon har Jordan som förebild. ni vet, fröken fotbollsbröst.
If this is en himlans massa humor eller icke låter jag bli att gräva i.

Jag bara tittar, är förälskad och avskyr.
Det sistnämnda beror mest på avund. Well, well.

Taggad , ,

One thought on “Vackert

  1. Ricochet skriver:

    oh jag har alltid älskat henne, hon är så fruktansvärt vacker. För ett tag sen satt jag bredvid en tjej på tåget som var galet lik henne, jag vågade knappt andas av rädsla att göra bort mig. Aah, vackra tjejer gör mig nervös, haha.

Kommentera

