I mitt lilla hörn

Egentligen var det så att jag skulle skriva ett långt utlägg om Leonard Cohens 4-timmarsspelning som han höll i söndags kväll på Scandinavium.
Tyvärr är mina hjärnceller utbrända och försvunna. Tillintetgjorda och okapabla till vettigt skrivande. De tankar som flödar igenom mitt huvud är monotona och intetsägande.

Så jag får sitta här i min tomhet, den tomhet som inte längre endast är fysisk utan även psykisk. Sitta i min ensamhet och läsa böcker i hopp om att få någon slags gnista tänd. Någon idé som vill upp till ytan.

Kommentera

