Tittar du eller ser du?

Jag insåg plötsligt att jag inte laddat upp en bild på mig själv på ett tag nu.
Eftersom mitt ego både gör ont och skriker åt mig så måste jag ju självklart göra något åt det.
Lyssna och ladda upp.

Samtidigt så försöker jag finna min kamerasladd, som fortfarande är mystiskt försvunnen.
Då kanske ni kunde få se hur rismuppig jag ser ut idag.
Om nu någon liten människa ens skulle orka bry sig.

För det tror jag inte att folk gör, de bara står ut med sådana här egoinlägg. De tittar på bilderna men bryr sig inte.
Blablabla bara fladdrar förbi deras ögon.
Det är stor skillnad på att titta på en bild och att se en bild.
Stor skillnad.

Taggad ,

Kommentera

