Ren och skär nördkärlek

I hela mitt liv, så har jag aldrig blivit så lycklig som när jag fann den här sidan.
Ren och skär lycka, på en enda hemsida.

Vill ni veta vad jag pratar om?
Jag pratar såklart om en hemsida så fantastisk, att den har samlat alla klassiska 8-bitarsspel.
Du kan spela The Legend Of Zelda, Donkey Kong, Super Mario Bros 1, 2 och 3. Allt finns där!

Dessutom kan du beställa en NES-kontroll som är kompatibel med din dator. Plugga in och låtsas att du är back in the days.
Åh gud, jag är kär.

Taggad , ,

Kommentera

