Åh, kära Stureplan (ett jäkla off topic-inlägg…)

Jag är inte så jättemycket för att häckla människor för dem de är. Men det finns vissa typer av personer som… ja, jag vet inte. Man inte kan låta bli att hånle åt.
Fria val har de säkert gått igenom men herreminje, man kan ju vara smakfull och så kan man vara… inte smakfull.


Undrar vem utav dem som har mest fejkhår och mest fejkbröst?
Jag tror nog faktiskt att jag anser att extensions är värre än silikonbröst. Eller jag vet inte, lika patetiskt båda två. Get real. Plast är aldrig lika kärleksfullt som lite fett.
Anyhow, om ni nu ska vara platinablonda så kan ni väl iallafall göra som bruden i mitten, use silvershampoo… i hela håret.


Kvinnor like theese får mig att tappa tron på mänskligheten. Kvinnligheten.
De försöker ju inte ens vara snygga? De… är till utseendet bara väldigt, väldigt äckliga.
Hoppas för guds skull att de kommer på det någon dag. Och slutar botoxa.
Som de skrevs på 1000apor.se om dessa två kvinnor;
”Det är så underbart med tjejer som dessa, de får de mest rabiata feministerna att överväga om kvinnlig rösträtt verkligen ska vara en rättighet.”


OCH JAG HAR BADAT I BRUN-UTAN-SOL!
(denna bild är lånad från vårt kära Stureplan.se)

Taggad , , , ,

3 thoughts on “Åh, kära Stureplan (ett jäkla off topic-inlägg…)

  1. Emma skriver:

    Hahaha den bruna tjejen är vit om man jämför med en som går i min klass XD Jag tror på allvar att hon bor i ett solarium för förra veckan var hon typ brun-lila-röd 😛 Gå in på min bilddagbok och kolla på 25e september. Du kommer se henne direkt, jag lovar 😉

  2. Viktoria skriver:

    håller med dig helt och hållet! tyvärr är det ganska många som ser ut som de på bilderna gör…

  3. Freya skriver:

    Min vokabulära förmåga sviker mig och allt jag kan säga är äckligt, och tragiskt…. Fast mest äckligt

Kommentera

