Förtydligande

Vill bara påpeka lite angående mitt hackande på de där bloggerskorna med så fantastiskt livlösa liv. Jag vill nämligen skilja lite på dem. För det är en jäkla stor skillnad mellan de fyra tjejerna.
Två verkar trevliga och normala, fast lite tråkiga i sitt bloggande.
Två verkar… ehm. Ja.

Blondinbella ska ha en massa credd för hon har verkligen lyckats med det hon gör, vid en sådan ringa ålder dessutom! Dock är väl mr. pappa inblandad i framgångarna…
Och så gillar jag att hon äntligen förstått att hon tar livet av sig själv så som hon håller på för tillfället.
Dock är hennes blogg rätt så enkelspårig.

Kenza är konstig. Besatt av Tokio Hotel och lite… ja – konstig. Men hon verkar trevlig. Absolut intressantast av dessa fyra.

Kissie har jag inte läst om eller hört om förrens för ett par veckor sedan och jag vet inte vad jag tycker. Hon verkar vara den typiska gymnasiefjortisen. Tjo…ho.

Mogi är besatt av att hacka på Kissie och tror att allt alla andra gör, det gör de för att härma henne. Väldigt långtråkigt i längden att läsa om alla dessa människor som härmar just henne.
Dessutom så skryter hon ofta och väl med designerkläder och dyra grejjer hela tiden, inget fel i det, om det inte vore för att hon väljer så gräsliga och förutsägbara saker.

 

 

Att jag ens orkar slösa tankar på det här viset.

 

Vad läser då jag?
PSL är min älskade.
Tommie X är människan som säger vad jag smygtänker.
Hanna Fridén skriver det jag säger.
Håkan Durmér, det finaste vardagspsykfallet som finns
…och en himla massa annat smått och gott.

Taggad , , , , , , , ,

One thought on “Förtydligande

  1. Linda skriver:

    Haha, gött Sandra!! 😉 Älskar att höra dina åsikter om saker och ting!
    Hoppas allt är bra med dig 😀 Vi får höras snart!
    Pussar!!

Kommentera

