Sökord

Ibland är det riktigt intressant att ta reda på hur folk letat sig fram till ens hemsida.
Som att ”röda plastmuggar” drog närmare 100 besökare till Rockfoto.
Jag undrar då lite lätt hur man tänker, för om man nu söker efter just röda plastmuggar och får upp Rockfoto som förslag, där det uttryckligen står(ja, jag testade själv att söka på dessa ord) saker och ting så som ”när första låten går igång så tänker jag på…” plus att sen så känns väl inte ordet ”rockfoto” inte så… plastmuggsrelaterat.

Ändock lyckas en såpass stor skara klicka sig in. Unbelieveable.

Och när jag tittar på vad ni, mina besökare här på bloggen, sökt på för att komma in här så undrar jag vem utav er som sökte på ”Gråbo”?
Vem utav er har så sjuktligt jävla supertråkigt att ni får för er att googla Gråbo?
Min födelseort är the end of the world och ingen människa kan ha något som helst intresse i orten.

Taggad , , ,

Kommentera

