Making love with me is making love to the camera

Jag tycker om Hasselblad’s kamera 905SWC.
Min goda vän Anders var snäll och lånade ut den till mig idag så jag har suttit och ömsom petat, ömsom tittat.
Fick in min lärare Ingemar att ställa upp på et gäng svatvita bilder. Han ser ut som Bob Dylan fast lite mindre sönderknarkad.

 

Förutom att tillbringa tid i studion så har jag även hunnit med att besökta ett buddistiskt tempel. Jag har vart lite nyfiken ända sen de slog upp templet, mitt i ett bostadsområde. Det är lite kontastfullt om man säger så. Mitt bland betongsuggorna så ligger det ett riktigt tempel. Man kunde tro att de skulle snåla lite med den prakt som tempel brukar ha men icke! Illgult med knallrött tak. Stort altare ute på gräsmattan. Helt underbart.

Fast jag hittade en Burger King-påse inne i bönesalen.

Jag låtsas som att jag missade det.

Taggad ,

Kommentera

