Eli, eli!

Igår var det pressvisning utav Jesus Christ Superstar.
Dessutom – för första gången så kände jag mig faktiskt lite pepp på det faktum att jag skall gå på musikalen senare i vinter.


När det gäller JCS så säger en bild verkligen mer än tusen ord.

Dock hade jag gärna gått på premiären, men att engagera sig så mycket att jag skulle sitta och vakta vid telefonen, sådant gör inte jag… inte egentligen. Om det inte är livsviktigt det vill säga. Som Depeche Mode på Arvika i sommar. Eller om Glasvegas skulle få för sig att köra en liten spelning här i Göteborg.
Inte direkt jämförbara ting but anyway.

 


Det känns, vad skall man säga? Klockrent? Jag kan liksom inte riktigt sluta tänka på den härliga gesten och kommentaren ”såhär såg jesus ut på korset!” Ni som vet, ni vet. Resten kan ju bara låtsas att ni vet.

Båda bilderna är lånade från underbara Emma, som just nu, tillsammans med lika underbara Emerentia, hänger i Hultsfred och ger er rapporter från Rookiefestivalen här!

Taggad , , , , ,

One thought on “Eli, eli!

  1. Ricochet skriver:

    fast det roliga var ju att han bara sa ”Jesus såg ut såhär!!”. Och liksom, som första-fras? Charmig grabb 😛

Kommentera

