När intellektet övergivit dig

Här är det tyst som i graven.
Det är inte så underligt.
Jag är inte särskilt frisk och har tillbringat lite för mycket tid på sjukhuset den senaste veckan.
Nog för att det är kul att skriva men det är inte så extremt underhållande när det tar dig en kvart för att få fingrarna att förmå sig att ens få till rubriken. 

Nu, när jag äntligen känner mig bättre, då går jag raka vägen ut på krogen för att hinna med de människor jag skulle hunnit med förra veckan.
Jag känner mig så smart, så smart.
Men vem behöver intelligens i en värld fylld av idioter?

Taggad ,

3 thoughts on “När intellektet övergivit dig

  1. Ricochet skriver:

    det är du och Dan Ashcroft mot världen 😉

    meen, har du varit sjuk? :S är det de vanliga smärtorna (låter fel, men du fattar vad jag menar), eller något annat? jag menar, sjukhus, då måste det ju vara ganska allvarligt?

  2. vendelay skriver:

    Alltså, man kan säga att det är en utveckling utav ”de vanliga smärtorna”. Förut kom de lite då och då men nu hänger de liksom kvar och såfort jag inbillar mig att ”jamen nu kan jag gå ur sängen!” så får jag en ny attack. :/

  3. Viktoria skriver:

    ojdå! Hoppas att det blir bättre snart 🙂

Kommentera

