Från Sweeney Todd till… ehum.

Alltså. Jag har nog gått och förlorat mig själv i Idol-land.
Det är ingen idé att jag försöker förneka det, hur mycket det än tar emot att erkänna att jag finner programmet underhållande detta år. Jag sällar mig till er andra.

Men vadfan. 
Nu när Lars, med självdistans större än Wallenbergs plånbok, är med så är det ju nästan omöjligt att inte gilla det, åtminstone litegrann?
Titta bara på detta klipp där han sjunger den gamla hederliga ”Det börjar verka kärlek banne mig”.
Och jag menar nog faktiskt mer titta än lyssna

Taggad ,

One thought on “Från Sweeney Todd till… ehum.

  1. Cassandra skriver:

    Jag är fan helt kär i lars, han sjunger inte så bra men han är ju helt fantastisk! snygg som fan när han såg ut som sweeney todd och galet rolig igår! 😀 Synd bara att juryn inte begriper hur underhållande han är

Kommentera

