Protestinköp

Vid promenaden på staden igår så kom jag på mig själv med att önska att jag för en gångs skull kunde vara söt. Att jag kunde ha en för stor kappa tillsammans med en vit, bylsig mössa och se sådär äckligt sockersöt ut. Att jag skulle kunna ha små kinaskor på mig och stå med tårna pekandes mot varandra.
I protest så gick jag till Din Sko och köpte ett par bruna läderskor med pälsbeklädning.
För att dra det här med lack och läder lite längre.

 

skoooor

Bilden ljuger. Skorna har inte alls en svart klack, eller ens svart sula.
De är nämligen bruna.

Taggad ,

Kommentera

