En fin idé?

Visst,  jag tar det mesta utav det man kan läsa i kvällstidningarna med en stor nypa salt men när det slås upp att SVT är lite peppa på att använda Ola Salo som programledare för Melodifestivalen så kan jag inte låta bli att bli iallafall lite orolig.
När det handlar om SVT brukar det nämligen ligga lite mer sanning i artiklarna än när det är om kvällspressens älskning, TV4.
Reaktionen var simpel; jag satt på golvet i skräddarställning, lät tidningen falla till golvet och orden ”Näe, näe, näe… alltså… näe” hoppade sakta ut ur min mun.

ola

Nog för att killen har talang men jag tvivlar på att jag skulle klara mig ignom de där 5 veckorna utan att avlida av en major skrattattack. Kristian Luuk var redan han one too many…

Taggad , ,

Kommentera

