This time I’m gonna feel it

Hade det inte vart för att jag har influensa för tillfället så hade jag definitivt gått till Pusterviks klubb ‘Friday I’m In Love’ ikväll, druckit så mycket gratissprit att jag inte skulle kunna gå utan att stödja mig på någon.
Och självklart finns det någon att vila mot eftersom jag skulle se till att dra med minst 20 pers på efterfest där det skulle användas mer… dekadenta berusningsmedel än alkohol.
Jag skulle hångla upp varanda en tills jag fann exakt vad jag vill ha för kvällens påhitt och sedan skulle jag ha sex hela natten och hela morgonen för att sedan få för mig att gå ut. Ut i kylan.
Då skulle jag få för mig att promenera ner till Seven Eleven och köpa muffins med mer glasyr än muffins. Möta människor på deras väg till arbetet. Få deras förnedrande blickar riktade mot mig.
Sedan skulle jag somna in på ett trappsteg någonstans för att sedan vakna upp och inte ha den blekaste om vart jag är, hur jag kom dit eller vadfan jag gjorde igår kväll.

 

Eller så kan jag ju stanna hemma.
Det är Idol på TV och jag kan ju köpa dyr choklad.

Taggad ,

Kommentera

