Facebook föder upp stalkers.

Jag fick nyss ett mail från Compare People, en idiotisk facebookapplikation som bara är rolig klockan 4 på morgonen då man ändå tycker om att vara elak mot allt och alla.
Jag cuttade crappen för länge sedan och avregisterade mig både en och två gånger. Men it’s like fucking glue, applikationen vill inte försvinna!
Den gnager sig fast och jag får mail var och varannan dag.
”Who’s your hardest working friend?”
”Your friends don’t think that you are studious”
”Who’s your nicest friend?”
Jag bryr mig inte! Jag ger ärligt talat blanka fan i det.

Fast idag fick jag ett mail med lite värde i sig.
Det här är de killar som är de hetaste singlarna utav mina vänner;

1. Hansi Friberg
2. Daniel Wallsten
3. Håkan Durmér
4. Oscar Berggren
5. Jesper Frisk

Så nu vet ni alla fem, ringer det någon sådär 8 ggr per natt så är det bara jag som har tråkigt och försöker ragga upp er. Det är okej va? Bra.
Fast nu är ni ju inte singlar allihop. Shame on you, Facebook has the right to know the truth!

Taggad

Kommentera

