I want my heart to beat faster than light

Ibland, när jag får för mig att jag hemskt gärnasandra_hellstenius
vill gå ut och klubba, då slås jag alltid ner utav
insikten om att jag faktiskt bor i Göteborg.
Staden som inte har ett Debaser.
Staden som inte har en vettig indieklubb. (notera
vettig…)

Staden som fanimej inte ens har en 90’s-klubb!

Vad gör jag här egentligen?

För klubblivet i Göteborg är lika intressant som
att pilla sig i naveln och sedan studera luddet.
Vilket är vad jag brukar pyssla med när jag
klubbar i Göteborg.

Är du inte jävligt tråkig så tycker du inte om
Göteborgs klubbliv. (Förstår du inte alls vad jag
talar om så kan du ju sluta läsa eftersom du är en
utav de där jävligt tråkiga människorna.)

Visst, det är kul att gå ut och mysfesta med
vänner. Det gör jag gärna. Men inte varje gång.
Vill man ha en bra klubb så får man antingen åka
30 mil söderut eller 50 mil mot nordöst.

Dock skall jag försöka luska ut om nya Klubb
Indiean Eklektisk
kan vara något att hänga
i julgranen. Namnet låter ju faktiskt rätt lovande.

Taggad ,

Kommentera

