Sorry, Sorry

Jag måste verkligen be om ursäkt för den galet dåliga uppdateringen här på bloggen! De senaste dagarna har stavats h-e-l-v-e-t-e och när jag väl fått andrum så har bloggen faktiskt inte varit prio ett.
Snarare att sova. Eller att få hjärn-meltdown och inte göra ett skit. Inte ens tänka en tanke – bara studera den vackra tapeten, här, i mitt rum.
Under helgen så har jag klämt in 3 födelsedagskalas, däribland min mor som fyllde år i torsdags, och en massa arbete med en film som jag är med och producerar av någon anledning.
Människorna jag arbetar med är fyllda med humor och har bestämt att i eftertexterna så skall det stå ”Irriterande, klagande, skrikande och förbannad regissör – Sandra Hellstenius” vilket nog inte är helt obefogat… Idag hängde jag över axeln på en kille och klagade så mycket över enstaka key frames att han, helt sonika, stängde av datorn och stirrade på mig istället.

Åter till tidsbristen!
Min tid har varit så knapp att jag till och med släppte på mina morgonrutiner och nästintill facistiska bestämdhet angående att alltid se representabel ut.
Såhär gick jag klädd till ett kalas i helgen;

jag
Militärtröja, hittad i den militära anläggningen LV6’s förråd, ackompanjerad utav en, högt uppdragen, halsduk ifrån Topshop. Och håret i en knut! Som grädde på moset så bär jag gårdagens smink, vilket mest betyder ”svart gegga som lyckats hålla sig kvar runt ögonen”.

Jag ser snarare ut som om jag skall ut och plocka bär i skogen.

 

 

Och avslutningsvis kan jag berätta att jag vunnit en mobil på Postkodlotteriet.
Mycket välbehövligt.
Men som vanligt – jag får utslag utav kameran (ja, ni ser ju bilden ovan. Behövs vidare förklaring?)

Taggad , , , , ,

Kommentera

