One for all. All for none.

Nu händer något som aldrig skett i denna blogg förut!
Eeeeeeen dagens outfit!
Man måste ju falla för grupptrycket då och då, även om grupptrycket pushar för en rätt tråkig idé.

sandra hellstenius

Vad bär då Sandra denna dag?
Jo, hon är iklädd;
Vit skjortklänning från Rut m.fl
Senapsgult/svart bälte från Dior
Stumpbyxor från kära HM
Pärlhalsband, vintage – från min gammelfarmor
Mina slit-och-slängstövlar från Din Sko
Svart läderbälte, egentligen tillhörandes min päls ifrån Cubus
Väska, crappy thing jag köpte inför Hultsfred… minns tyvärr ej var den är inhandlad.

Och tillsist! Det jag är mest stolt över!
En luftvärnsjacka, inköpt på överskottsbolaget, för 5 kronor!

Taggad ,

Kommentera

