Tävling om all världens musik!

spotifyEftersom mina vänner är töntar som allihop redan har varsitt Spotifykonto så tänkte jag att jag kunde vara såhär, trevlig mot er.
Ni vet, köra en tävling.

Vad är då Spotify egentligen?
Jo, det är ungefär som… en skivsamling. En jävligt stor skivsamling. Extremt stor. Dessutom är den på internet så du kan logga in på vilken dator du vill och komma åt musiken. All musik.
Dock måste du bli inbjuden utav medlemmar för att få tillgång till musiken. Så det är inget du kan joina bara för att du vill.

Vad är det bästa med Spotify? Jo, du betalar inte ett jota för musiken.
Och det är faktiskt helt lagligt. Du begår inga brott samtidigt som du kan lyssna på vadfasiken du vill.

Vad skall ni då göra för att vinna er ett alldeles eget Spotifykonto?
Jo, ni skriver ett inlägg i er egen blogg där ni motiverar varför just ni skall få tillgång till gratis musik samt ett förslag på ett ämne som jag borde skriva om.
Sedan gör ni en kommentar här med länk till er sida så att jag kan läsa era fina motiveringar.

Taggad ,

Kommentera

