Lösningen på julens alla problem

Såhär inför jul så kan jag gissa att de flesta utav er är jävligt stressade angående alla julklappar som skall inhandlas, alla utsmyckningar som skall sättas upp och alla rim som skall hittas på. Samt det där lilla ångestframkallande problemet med huruvida ni skall göra med er julafton. Min släkt, din släkt? Morfar kan inte vara med om Mormor tar med sin nya man. Om Mormors nya man inte kommer så kan inte Mammas halvbror följa med. Ja, etc. You get the point.
Jag har en perfekt lösning på problemet, gör som vår familj – skit fullständigt i julen.
Vi skall åka till London istället.
Umgås med varandra och besöka lite olika museeum.

På julafton blir det en liten gathering då vi äter klassiskt italiensk mat men mer än så blir det inte.
Jag kanske skall titta på Kalle Anka bara för att jag är en sådan Disneynörd.
Inte en enda julklapp.
Sedan – flying to the great UK.

union-jack

Taggad ,

One thought on “Lösningen på julens alla problem

  1. Viktoria skriver:

    gud vad skönt…jag har inte hunnit köpa någon än, hinner inte denna vecka heller. jag kommer nog få den vanliga paniken några dagar innan julafton^^

Kommentera

