I Are Killed

Ikäll skall jag bege mig mot Pustervik för att recensera I Are Droid.
Jag misstänker att deras postpunksinspirerade rock kommer falla mig i smaken.
Jag grämer mig fortfarande för att jag missade deras spelning på Way Out West i sommras men nu får juag tillslut se Hansis fina förvärv.

i-are-debut

Efter det skall jag hem, skriva, ladda upp, sova, gå upp klockan halv sex, åka bussen in till stan, ta bussen till Malmö.
Men vem behöver sömn när man kan ha roligt?

Taggad

Kommentera

