Blogg-jullov!

Jag har nu bestämt mig för att, istället för att ha skitstor ångest över att jag inte uppdaterar särskilt ofta och väl för tillfället tack vare diverse personliga anledningar såsom jobb, skola och allmän hets så skall jag helt enkelt ta julledigt från bloggen.
Det kan ske att det dyker upp något inlägg då och då men mellan nu och nyår så skall ni inte hoppas på alltför mycket.

Gör som jag – umgås med era familjer istället för att läsa bloggar!
Sen ses vi efter nyår (vilket f.öv. ser ut att bli väldigt lugnt för min del i år).

jul
(Ja, denna vackra vinterbild har jag tagit raka vägen ifrån Petter Hellmans blogg.)

Taggad

Kommentera

