Missat poängen.

acdc

Utan att skämmas det minsta så måste det erkännas att jag missade AC/DC’s biljettsläpp helt och hållet. Inte en enda tanke från min sida flög åt deras håll medans resten utav musiksverige fick andnöd.
Jag tycker helt enkelt att de är riktigt dåliga. Vem vet, det kanske bara är jag som inte lärt mig uppskatta deras vida omtalade ‘magnituda briljans’. Men i dagsläget tänker jag bara på smått efterblivna tjockisar iförda band-tshirts och alldeles för lågt sittande jeans när jag hör detta bandnamn.
Biljetterna sålde ju slut på endast två timmar så det faktum att  jag skall behöva stå ut med sisådär 55.000 utav dessa halvfyllon i sommar känns inte så värst lockande.
Jag funderar på att gömma mig i valfri småstad. Ni vet, eftersom alla dessa underbara småstadsbor kommer infinna sig i Göteborg under denna helg så kommer det ju vara tomt på varvsarbetande halvidioter i resten utav landet.

21 Juni står de alltså på Ullevi och gör fjantiga tecken med nävarna.

Dagen efter invaderas vi utav efterblivna postpunkare som inte förstått att det är samma låt som spelas om och om igen. Fast med lite ändrad text då och då.
Det tycker jag låter mycket bättre.
Hey, hey Morrissey.

Taggad , ,

Kommentera

