Blahablahla-tråkigt för er som inte känner mig.

(Känner du mig inte personligen så är detta inlägg urtrist. Gå och ta en promenad istället. Kom tillbaka efter nyår. Då kommer det litet mer intressanta saker.)

 

Musikaliskt är det dött.
Allt annat är också dött.

Därför tittar jag i backspegeln istället.
Tittar på de 6 personer som betyder.
Det finns visserligen många människor som betyder för mig. Många som jag tycker om, ja rent av älskar. Men det finns bara 6 stycken som jag  aldrig kommer att släppa.
De som jag kommer kämpa för till sista droppen.
De där människorna som man kan ringa efter ett halvår men ändock inte känna att mer än en dag förflutit sedan man sist möttes.

Egentligen är jag rätt dålig på att överföra mina egna känslor till vackra ord. Det kommer mest ut en massa konstigt blurr.
Därför tänker jag bara visa er bilder och skriva ett par små ord.
Men det är egentligen simpelt;
Jag älskar er er allihop.

viktor
-Viktor, den ena halvan utav ‘min bästa vän’.

emma
-Emma, den andra halvan utav ‘min bästa vän’.

done023
-Ylva, min vapendragare i vått och torrt.

sofia
-Sofia, min överbegåvade känslokopia.

kajsa
-Kajsa, det finns ingen som förstår som hon gör.

emelie
-Emelie, lycka personifierad samt räddaren i nöden.

Kommentera

