Fuck you right back Rolling Stones! You can ALWAYS get what you want.

pete-dohertyNo more crying for not have seen Babyshambles at Hultsfredsfestivalen!
För – nu är biljetten till Doherty @ The Rhythm Factory, London köpt och betalad.
Betalningen var en procedur som jag inte gärna vill göra om igen, damn me who’s stupid enough not to have VISA.

Om jag inte kommer tillbaka så har jag antagligen skaffat mig en pojkvän vid namn Peter och sedan dött av en OD.
Men sörj mig inte.
Sörj mig absolut inte.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Foto; Pauline Benthede, Rockfoto

Taggad , , , ,

2 thoughts on “Fuck you right back Rolling Stones! You can ALWAYS get what you want.

  1. Tove skriver:

    Åh nu blev jag avis! Är så glad att Pete är på bättringsvägen, det ser ju ut så i alla fall med alla spelningar.

  2. vendelay skriver:

    Tydligen skall han ändock vara jäkligt sliten för tillfället, men vem vet, det kan ju ha med avgiftningen att göra 🙂

Kommentera

