Och det var kärlek vid första ögonkastet

Den festival som ser till att Placebo spelar i Sverige 2009 kan räkna med kärleksförklaringar varenda dag det här året. Och nästa.

 

pinkpop

För om jag skall vara helt ärlig så orkar jag inte åka till PinkPop i Nederländerna, bara för att få se ett gäng depressiva muppar. Om än fantastiska och fullständigt geniala muppar.
Jag har blivit lat på senare dar. Tyvärr.

I övrigt kan det sägas om PinkPop att det måste vara en rätt bra festival. De har släppt tre band hitintills; Placebo, The Kooks och Depeche Mode.
Det känns lite som att vi tycker om den här festivalen.
Ja, det gör vi.

Taggad , , ,

2 thoughts on “Och det var kärlek vid första ögonkastet

  1. Liv skriver:

    Oh, PinkPop, love it… Kanske för att jag är en grunge-nörd och både Pearl Jam och Soundgarden härjade omkring där -92… Hoh.
    Depeche… herregud, snart smäller det. Okej, snart och snart, men you know what I mean, det är fortfarande ett sick faktum att dom kommer till Arvika… Antar att jag kommer se dig längst fram? 😉 Puss

  2. Lina skriver:

    Det ryktas att The Kooks kommer till Borlängefestivalen Peace & Love i år:) Och Pete Doherty är redan klar!

Kommentera

