Läskigt.

Jag ha, på sista tiden, börjat lyssna ganska så mycket på Patrick Wolf igen. När jag satt och höll ”Wind In The Wires”-konvolutet i min hand så slog det mig plötsligt – Patrick ser precis ut som en bekant till mig. Och nu snackar vi inte ”hej, de är väl lite lika” utav vi snackar ”hej, tvillingar månntro?”
Enda skillnaden är att Robin har brunt hår medan Patrick är svarthårig.

Eller vad säger ni själva?

patrick
Patrick på omslaget till en utav världens finaste skivor.

robin
Robin på webcam.

Jag måste säga att det roligaste är ändå tröjorna på just de här bilderna…
Jag tror att det är dags att fråga Robin om han döljer något för mig and the world.

Taggad

4 thoughts on “Läskigt.

  1. Ricochet skriver:

    Hm, tycker om jag ska vara ärlig inte att det är likt. Visst finns likheter, men inte så pass påtagliga att jag skulle reagera.

  2. Ricochet skriver:

    hm… han har inte riktigt den där brittiska huvudformen. antagligen är det väl något åt det hållet Patrick hade sett ut om han hade haft svenska gener istället… för jag antar att denne Robin är svensk?

  3. vendelay skriver:

    Yep. Straight outta Skåne.
    Dock kan det även har litet att göra med att herr Robin fortfarande har lite bebishull kring kindrna.

Kommentera

