I’ve seen you flag on the Marble Arch

Jag hade ju helt glömt av att berätta att det tog en timma i London innan jag blev älskad.

sandra hellstenius

Just det, det tog en hel timma efter att jag promenerat ut från Heathrow innan jag blev stoppad på Carnaby Street för att bli intervjuad för Vouge.
Det lönar sig att springa runt i pälsjacka och solglasögon mitt i vintern, ja det gör det.
Mindre roligt när journalisten och fotografen gissade priser tiodubbelt det faktiskta. Men de får väl någon rolig vinkling utav det kan jag tro.

Taggad , ,

One thought on “I’ve seen you flag on the Marble Arch

  1. Cinamon skriver:

    Lite nyfiken bara, du har ju rätt mkt kläder (?) och roliga assocearer. Hur mycket pengar lägger du på kläder o liknande?
    🙂

Kommentera

