Fourteen-year-old boy.

P3 Guld igår kväll/inatt.

Det var fint. Det gick lite snabbt bara.
Poff, poff, och så var galan slut.

Jag och Emma snodde en taxi från Anna Ternheim.
Per Sinding Larsen och jag hatar skolklasser och kassa sångare lika mycket.
Efterfesten var så stor att jag, först nu i efterhand, ser att det är massa människor som jag missat att träffa. Sådana där som man borde träffa, hälsa på, hänga med.
Äsch, skit samma.
Det kan vi ta en annan gång.

Kameran var icke med så därför får ni hålla tillgodo med dessa två fantastist högkvalitativa mobilbilder;

done02
Joel, Per, Magnus, Emma och Mikael inne på hotellrummet där förfesten ägde rum. Eller tja, jag drack ju visserligen te.
De skrattade gott åt min vackra stämma.
(Tappade rösten igår morse och lät som en 14-årig målbrottspojk på kvällen.)

Usch, jag skämdes såfort jag öppnade munnen.

done011
Jag råkade dissa Bea och Pauline genom att säga ”Men ni blev ju faktiskt riktigt fina på den här bilden!”
Inget ont var menat, det bara kom ut lite fel.

Taggad

Kommentera

