Vill du se Glasvegas, sittandes i en biosalong?

Saxat ur Lugers pressutskick;

Biljetter till Glasvegas (Stockholm) i biosalongen släpps imorgon!

När biljetterna till Glasvegas konserter i Stockholm och Göteborg släpptes 12 januari tog de slut på ett kick.
Vi har nu lyckats ordna så att vi kan öppna biosalongen på övervåningen på Debaser Medis i Stockholm på Glasvegaskonserten 6 mars. Där ser du konserten sittande i biograffåtöljer på våning två genom ett stort panoramafönster med ett eget konsertanpassat högtalarsystem.


Jag vet inte riktigt vad jag tycker om det här. Visst, bodde jag i Stockholm och stod utan biljett så skulle jag antagligen köpa en biobiljett. Men herregud, det kommer ju bli heldeprimerande! Nästan så att jag önskar att vi kunde skicka en recensent till spelningen och en till ovanvåningen. You know, bara för att kunna jämföra the happiness in the house.

Taggad

One thought on “Vill du se Glasvegas, sittandes i en biosalong?

  1. Ö skriver:

    Haha…det är förvånansvärt skönt att sitta i bioplatserna faktiskt. Ljudet är fantastiskt och man ser ut ur ett panoramafönster, och sitter i väldigt sköna stolar. Så det är inte direkt så hemskt som det låter.

Kommentera

