If I had a voice i would sing

Well, vad kan vara värra än att inte kunna somna?
Jo, att somna. Men att sedan vakna upp 2 timmar senare, helt utan minsta jävla pisschans till att somna om.
Och därför bli dömd till att sitta uppe i minst ett par timmar och inte egentligen kunna somna förrens du borde gå upp och då få dagen förstörd på grund utav lack of sleep.

Just nu lyssnar jag på Honey Is Cool. Förundras över Karin Dreijer.
Tänker litegranna på handboll. Har fått för mig att jag vill återgå.
Måste vara Petters snack som påverkat mig.
Men jag är fundersam till om jag borde välja min gamla klubb eller se hur det ligger till hos Sävehof.
Eller inte alls. Jag vet inte. Jag kanske kan gå in som tränare för de små.
Ja, det känns faktiskt som en riktigt bra idé.
Jag saknar iallafall det där alldeles för mycket för att det skall vara okej att ignorera.

Taggad ,

One thought on “If I had a voice i would sing

  1. Viktoria skriver:

    Åh jag saknar också handbollen. Jag har spelat i flera år och funderar på att börja igen 🙂

Kommentera

