Vad är väl en bal på slottet?

balklanning

Jag skall på en tillställning som kräver något mer utav gästernas klädsel än casual dressing.
Klänningen ovan är den som jag beställt in för min del. Skall till staden för att prova den imorgon eftermiddag.
Förhoppningsvis krävs det inga krångligheter såsom att sy in den, dock är jag något orolig för det faktum att jag är sisådär tre äpplen hög och klänningen skall gå precis ovanför markhöjd, inte släpas i marken…

Håret och make-upen är rätt likt det jag tänkt ut men jag skall antagligen låta någon lock trilla ner över axlarna samt inte låta luggen vara sådär spänd. Antingen blir det vita pioner eller vita rosor som stoppas in i håret, jag vet ännu inte riktigt, bara blomman är vit och fin så är jag glad.

4 thoughts on “Vad är väl en bal på slottet?

  1. Cassandra skriver:

    Åh så det var så du menade att den såg ut! väldigt fin 🙂

  2. vendelay skriver:

    Visst är jag urusel på att beskriva?

  3. Emma skriver:

    Oh vad fin… blir avis. hej hej. ny läsare.

  4. Rofi skriver:

    Oh så fin! vill se foto på dig med klänning på dig sen! och blommor i håret!

Kommentera

