En försiktig och mycket mjuk start

Yvonne spelar på Sticky Fingers den 6 Juni.
Hej, vad jag kommer att vara där. Längst fram. Kanske gömma mig lite. Försöka låtsas att jag inte är där.
Jag vet inte.
Det känns bra att slippa åka till Stockholm för att se dem.
Även fast jag hemskt gärna vill åka dit bort. Till Stockholm alltså.
För många vänner som jag inte sett på en lång, lång tid.

Åhå, för att byta till ett helt annat ämne – nu har jag skaffat ett VISA-kort så jag kan vara garanterad pengar även i städer som Innsbrück, Nice och Köln.
Grattis alla tjuvar, det blev precis lättare att råna mig på mina fjantiga CSN-pengar.

Taggad ,

2 thoughts on “En försiktig och mycket mjuk start

  1. kajsa skriver:

    asså, jag ska ju försöka ta mig dit också va, menvetefan om jag har råd va. buhu va. men får se 😛 haha annars tänkte jag ta e-tuna någon dag senare.

  2. vendelay skriver:

    Kom ihåg att du kan alltid bo hos mig om du behöver 🙂

Kommentera

