Och så var årets första festival avverkad

Jag trodde att jag var stark men det är jag inte.
Inte alls.
Alls, alls, alls.
Jag är snarare som Nasse i Nalle Puh. Med en släng av inbillat självförtroende.

 

Anyhow, jag är nyss hemkommen från Vänersborg. Där var det festivalen Fairfest som gällde.
Det är en udda festival som tydligen är till för ungar mellan 11 och 17.
Jag tyckte att det var kul tills två rediga fjortiskillar i åldern 14 började ragga på mig när jag försökte recensera Marit Bergman. Helt plötsligt blev det liksom lite, lite mindre kul.

Efteråt åkte vi till Uddevalla och käkade på McDonald’s. Körde baklänges dessutom för efter matbesöket så gick vi ut på krogen.
Uddevallas krogutbud är något limiterat…

Och sen åkte vi hem till Missan och blev slagna i sängen.
20090411_223525_926767

Rockfotogänget har alla en sak gemensamt – vi blir alla otroligt snygga på bild.
Eller inte.

Taggad , ,

Kommentera

