I’ve underestimated my charm (again)

I used to find it funny to say ‘what does your girl has to do with me’ but suddenly my eyes opened up and i realized that I’ve destroyed lives.

 


_mg_12011

Idag har jag icke varit produktiv för fem öre, om man bortser från de mail jag skickade i natt. 

Men jag känner att det är helt okej att ta huvudsemester någon dag ibland så länge det absolut inte blir en vana. Sen så behövdes det rätt väl eftersom nu den senaste helgen så slog jag nog något slags socialt rekord på ”hur många människor du hinner träffa på 60 timmar”. Jag kan leva som eremit i en månad utan att mina poäng går ner.
Inte för att det är så troligt eftersom jag blir lappsjuk efter 1 timma i ensamhet…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Testar nyinköpta kläder på mitt hotellrum i Sthlm

Taggad ,

Kommentera

