Vårens detox har just börjat.

Jahapp, så nu har jag gått och blivit nyttig. Har nämligen fått för mig att jag skall genomgå en detox.
Saken är den att jag, på våren, tenderar att vara lite segare än i övrigt så då och då kör jag igenom en detox för att rensa ut alla slaggprodukter man samlar på sig genom alla halvfabrikat som inmundigas.
Första gången tänkte jag att det var idiotiskt och något som någon klimakteriekossa kommit på för att få smygbanta men icke, det funkar oerhört bra!
Hyn blir bättre, håret livligare och du blir långt mycket piggare än du kunde ana!  Dessutom är det inte vidare svårt att återgå till normala matvanor efter ‘kuren’ heller, ingen uppgång i vikt eller illamående.

Så idag består middagen utav blodgrape, avokado, pinjenötter och hemmarostade sötmandlar. Till efterrätt så har jag gjort hallonkräm.
Jo precis, jag har kokat kräm myself. Jag gissar på att jag skulle bli en mycket bra hemmafru.
Anyhow.

Taggad ,

One thought on “Vårens detox har just börjat.

  1. Eva skriver:

    Hej
    Sitter precis och planerar min egen detox. Gjorde ett försök för ett halvår, men gav upp på tredje dagen då jag låg i en hö på golvet.
    Vad kör du för recept?

    Eva

Kommentera

