Städnoja

Jag letar hamstersand, eller fågelsand kanske man kallar det.
Anyhow, lilla systerysters lilla djur måste få städad bur, min syster är nämligen urusel på det där, enligt mig alltså. Jag vill ju städa hela tiden pga ågren över att stänga in ett djur i en sådan liten låda, det minsta man kan göra är ju att se till att det är rent hela tiden iaf.

Åh, jag önskar mig en kissemisse. Självständiga djur, jatack.

One thought on “Städnoja

  1. Jocke skriver:

    Kissekaaaaatten!

Kommentera

