Uppdukat till fika

Jag vet inte riktigt varför men jag satt uppe halva natten och bakade kakor.
Massor med kakor.cokies Rocky Roads, Hallongrottor, Chocolate Chips’s, både Vanilj- och Chokladdrömmar samt en sats kolapinnar.
Egentligen kanske det inte är så oerhört underligt om det inte vore för det faktum att jag inte kan äta en enda kaka för tillfället…
 

Så vill du fika så är det bara att komma över, hemmafru Sandra har fixat allt som behövs. Det är bara lite egenrostat kaffe som skulle sätta pricken över i:et just nu.

 

(Ibland kan man tro att jag har för mycket tid att slösa bort men det är icke sant, jag bara dumprioriterar bort den där sömnen)

Taggad , ,

Kommentera

