När kärleken tar slut och föraktet tar vid

sandra-hellstenius-arvikafestivalen

Du vill inte ha mig. Du bara önskar att du ville det.
Det är kanske inte helt inne i systemet ännu men jag förstår åtminstone.
Någon dag skall jag lära mig att acceptera sanningen. Någon dag skall jag lära mig att inte leta i stjärnorna. Att inte
förvänta mig att varje sms, varje samtal är ifrån dig. Att inget är det enda jag skall förvänta mig utav dig.

ÅH, jag måste sluta vara en sån tönt.
Någon som har något nice tips på hur man blir av med det här?

Kommentera

