Lunchhumor

Jag läser ju självklart Emmas blogg på Pause och ibland, när jag har tråkigt, så svänger jag även in på de andra bloggarna för att söka underhållning.
Just nu senast så har de fått in en bloggare som verkar lite lätt besatt utav komikern Mårten Andersson men jag tyckte ändock att hennes inlägg var lite småkul, ibland.

Ungefär som när hon skriver såhär om folk som har fler än 1000 vänner på Facebook;
Frågan du bör ställa denna människa snarare än om ni kan bli vänner är: Är du helt utvecklingsstörd? Har man över tusen vänner på fucking Facebook måste man antingen lida av något gravt rubbat bekräftelsebehov eller jobba inom media. Vilket alternativ som suger mest, eller om det ens är någon skillnad, kan förstås diskuteras. 

Jag nämner inga namn.
Inga namn. 

Kommentera

